Targi PL Show 2017 to przede wszystkim:

  • Doskonałe miejsce nawiązywania kontaktów pomiędzy producentami rozwijającymi segment marek własnych oraz produktów naturalnych, a kupcami reprezentującymi największe sieci handlowe działające na terenie Polski,
  • Nowoczesne targi B2B tworzące przyjazną atmosferę umożliwiającą nawiązanie  dobrych relacji handlowych,
  • Idealne miejsce na opracowanie lub korektę swojej strategii rozwoju marki własnej,
  • Impreza ułatwiająca dostęp do nowoczesnych kanałów sprzedaży,
  • Skuteczna forma prezentacji również marek producenckich.

Poprzednie edycje Targów Producentów Marek Własnych i Produktów Naturalnych zgromadziły: 

  • wielu znamienitych wystawców reprezentujących najważniejsze branże produkcji spożywczej i przemysłowej,
  • szerokie grono przedstawicieli wiodących sieci handlowych operujących na terenie Polski m.in.: Aldik, Auchan, Bać Pol, Carrefour, Enter UK, Eurocash, GK Specjał, Grupa Passa, Intermarche, Kropka, Leclerc, LSS Społem, Makro, Marki Polskie, Mila, Piotr i Paweł, Polomarket, PSH Unia, Spar, Społem, Stokrotka, Topaz,
  • dużą liczbę profesionalistów z firm handlowych i logistycznych z wielu krajów europejskich m.in.: Wielkiej Brytanii, Litwy, Łotwy, Czech, Ukrainy, Francji, Hiszpanii, Węgier, Chorwacji, Azerbejdżanu, Włoch i Polski,
  • znakomitych specjalistów i fachowców z zakresu rozwoju marki własnej, projektowania opakowań, strategii marketingowych.

Więcej informacji o targach na stronie www.plshow.pl

 

 

Załączniki: